Du, nu har dom på Biltema skitfet rea på bildelar till din Citroën 103:a

Ännu en kväll har jag och matilda lycktas med att hinna med både plugg och umgänge. Om än pluggandet blev någon enkel variant, men sist vi gjorde samma sak så fick vi ju beröm så why not? Jag tror inte det skulle kunna bli bättre ändå. Umgänget blev i form av  fredrik (som för övrigt är den första att berömma vårt val av bild på pa100 framsidan) och david. Dessutom vänner, så gjorde vi (mest jag om jag får vara självgod) en stor insats, och tog tag i diskhögen hos Matilda som byggts på under några månaders tid. Applåder!!

Vi skrattade i bilen åt våran livssituation som jag uttryckte det. Det är verkligen komiskt, men det är väl lika bra. Bättre att må bra än att slösa sina hundra år man har i livet på att jämt göra sitt bästa utan resultat.

Kvällens häng, men annat datum..


Kommentarer
Postat av: Mamii

Vad bra att du övat på diskberg!! Kanske Matilda kan ta tag i ditt diskberg på ditt rum i utbyte ;)

2009-05-14 @ 09:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0