Eventuellt V75 och även ibland

Jag vet inte om jag går mot en emelie som jag inte känner alls, eller om jag går mot en emelie som jag känner bättre än någon. Att jag går mot någonting märker jag i alla fall. Men det är lite konstigt när man gör saker som man inte vet om man gör för att man vill eller för att man tror att man vill.. Eller för att det inte finns något annat.

Någonting bra är i alla fall att sommaren är ju i princip här, det är beautiful att gå ut på morgonen och inte frysa, och att gå ut med Selma i t-shirt utan att huttra. Men det kan hända att min spöklika förkylning kan ha en liten sammankoppling med pollen kanske. Lite tidigt kanske, men det är så suspekt.

baby bash - suga suga, så längesen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0