Jag kunde inte bry mig mindre

Imorgon måste jag kliva upp ungefär klockan fyra, alltså om fyra timmar och tio minuter. Varför sover jag då inte kan man ju fråga sig? Det var mer intressant med lite brännbollsslag och Boston tea party med Matilda, Petter och David. Men jag tror på mig själv och min förmåga att hålla mig vid liv, om än jag försov mig förra gången jag skulle inventera på Stadium.

Något annat som faktiskt måste nämnas är att jag och Matilda tog storsegern idag, mvg på projektarbetet! Det är faktiskt ingenting annat än helt otroligt! Det är nästan så att det tåras i ögonen över våran fina insats. Som dock säkert inte skulle kunna jämföras med andras, men fortfarande mvg. Det krävs inte mer än så. Kära vänner, lär er konsten att aldrig överanstränga sig. Det lär vara lyckans hemlighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0