Jag kunde inte bry mig mindre.

Nu känns det ungefär som om en medeltida skyddsutrustning för första gången efter 6 månader har lyfts från min kropp. Jag pratar förståss om pa100. Vi lämnade in den 00.29, det skulle vara inne 00.30. Ungefär 00.32 upptäcker vi att det finns en mapp som heter "sista rapportinlämningen", och att vi alltså har lämnat in den i fel mapp. Vid det laget var den riktiga mappen redan stängd. Vad gör man? Det är så typiskt oss. Men, jag tror inte att det är kört för oss, vi var ju i alla fall i tid.

Personer i min omgivning har fått lida denna kväll. Jag har rytit åt vissa, inte svarat åt andra. Jag är ledsen. Men jag tror dom förstår, jag tycker i alla fall att jag har förklarat läget ganska bra. 

Lugnet efter stormen var otrolig, när vi bara satt och skrattade åt oss själva och våra stresshanteringar minuterna innan inlämningen. "jag måste på toa!" "NEEEEEEEEJ, SITT STILL!". Jag tror ändå att självvärderingen var det roligaste. "Jag är väldigt nöjd med det vi har gjort. Man skulle väl alltid kunnat börja tidigare, men nu sitter vi här i sista sekunden och skriver och jag är väldigt nöjd med det här arbetet". För att inte nämna våran bild till framsidan, en jävla piltavla?

Kommentarer
Postat av: mate

HAHAHAHA den där piltavlan är lite utav ett mysterium

2009-05-07 @ 08:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0