Ser hennes, hans och deras skandaler i TV

Det här har kanske varit den mest fruktansvärda dagen jag har varit med om på väldigt länge. Jag var dum som efter tre timmars sömn igår var vaken till två ändå. Det resulterade i en morgon som kan liknas med en skottskada i huvet. Jag vaknade dessutom 3 minuter innan bussen gick. Hann jag? Nej, men inte på grund av mig, utan på grund av att busschauffören var en sur en och körde ifrån mig när jag stod vid bussen. Då fanns inget annat alternativ än att lägga mig ner på busshålltsplatsen!

Hela dagen har i princip följt i samma spår. Jag somnade tre gånger efter varandra på eftermiddagen. Nej okej, nu ska jag inte vara så pessimistisk som David säger. Jag fick mig några minuter i solen och någon timme eller två med grubbemänniskor. Om än jag borde ha pluggat kanske. Men det får bli en annan dag. Skjuter allt på morgondan som afasi skulle beskrivit det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0