I am the rush you been waiting for your whole life.

Ungefär allt som kan få mig att efterliknas med en argbigga händer idag. När man inte riktigt lever än och det kommer en idiot fram till en och myttar och ska försöka smöra sig till något, så kan man se ett väldigt sug i mina ögon av att slå till personen i fråga. Men jag är född till en vänlig och lugn varelse, så jag håller min vrede inom mig. Även om min fine väns uppmuntrande ord "slå henne!" lät bra, så måste jag lyssna på dennes glimt i ögat och hålla mig.

För övrigt så skulle jag behöva en dos av Sofias skratt för att känna livsglädje igen. För just nu plågas jag av datorer som går sönder, deklarationer som går åt helvette, bussar som kör förbi mig, inte kommer eller inte går och allt annat ni kan tänka er! Jag ska sluta hoppas på medvind, motgångarna är fler än medvinden kan ta. En medvind, när Fredrik körde förbi så jag slapp spotta på den icke-uppdykande bussen igår. Annars är allt bara nedåt, motsträvande och fruktansvärt antagonistiskt!

Godnatt. Håll tummarna för att imorrn blir en bättre dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0