Vi toppar inte din lista, än sen?

Ibland är det hårt. När man somnar bakom ryggen på Matilda när hon sitter vid datorn, och sover i sådär en timme så är man nog inte så pigg trots allt. Jag fick dock höra att jag skrattade i sömnen, jag tolkar det som att det dock är ganska bra med mig för tillfället. Jag har en tendens att låta negativ, därför är det spännande när jag idag har skrivit två gånger om att allt flyter. Men man måste väl förstärka det positiva trots allt, resten kan man glömma. Ångra ingenting!

Jag tror dock att vissa tycker att det här är någonting dåligt, en dålig livssituation. Jag skulle bara vilja säga SYND FÖR ER, att ni inte har det lika bra som vi. Vi gillar att jämföra oss själva med andra. Vi toppar inte er lista än sen? Jag kunde inte bry mig mindre. Så är det. Allt flyter, livet leker, vi äger. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0