Make it happen!

Första arbetslösa dagen (för helg räknas inte), igen. Och mitt rum är redan städat (igen), datorn är flyttad på, köket fint som kungliga operan och trappen har aldrig glänst så fint förr. Innan veckan är slut vet jag inte vart vi landar. Kan nog bjuda in på tolvrättersmiddag i adelsk miljö skulle jag tippa på. För er som är intresserade så kan jag berätta att min 1½ månad som städare har gjort att jag blivit fruktansvärt effektiv på det jag gör. Mitt rum som brukar vara ett heldagsprojekt tog idag 1½ timme endast.


Kommentarer
Postat av: Mamii

Haha vilken rolig och effektiv bild!!

2009-11-16 @ 17:00:26
Postat av: Macke

Klart att det gick fort du jobbar ju som 4 personer om jag tolkar bilden rätt :o)

2009-11-18 @ 17:15:53
URL: http://www.mcesson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0