shut up and drive.



Jag skulle göra allt för att få byta ut den här deprimerande vardagen mot sommar och sol, mot april och bortsmällt snö, mot valborg och dagen då alla tror att man klarar sig med den tunnare jackan hela natten lång! Mot soltimmar som är fler än... inga alls! Mot fina bilder med leenden och gröna bakgrunder istället för nedstämda kompisar i tjocka tröjor och halsdukar. Säg vad ni vill, men jag tycker faktiskt inte att det är charmigt.

Men vad botar vi denna depression med? HOUSE HOUSE HOUSE!! Jag gör ett desperat försök här att muntra upp mig själv. Jag vet inte om det kompenserar sommaren, men för några timmar, närmare bestämt 2, så lever jag i alla fall en gnutta igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0