always there when you call.. baby be mine.

Bröllopsfotografen gav inte upphov till något minskat sug efter ny optik, så att säga. Jag sitter här och funderar väldigt väldigt väldigt starkt på att springa iväg till cyberphoto och köpa mig ett nytt objektiv. Det kliar i fingrarna och fotohjärtat. Jag vet inte om detta är andra vågen av medveten styrning av tankar, men det är iofs varken första eller sista gången suget kommer. Jag undrar om jag måste ta mig en andra tripp till tenton denna dag och få ut lite energi på träning, och överväga mitt beslut en andra, tredje och fjärde gång. Äsch, vi börjar med lite mat och en dusch av tax.


speedad på kaffe tycker jag livet är vackert



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0