you're half the world away

Jag är beredd att yttra mig i samma anda som jag hört andra människor yttra sig. Dom där personerna, som man inte får en klump i magen av varje gång man säger hejdå till, för att man undrar om det är hejdå eller på återseende. Jag tror det är något bra. Dom personer som skapar klumpen däremot, dom har en enorm dragningskraft, men dom är det nog egentligen bäst att hålla på avstånd. När kommer det någon med rätt hejdå som samtidigt är intressant? Eller, skulle jag vilja säga, varför var man så dum och kastade bort dom..

Fast när allt kommer omkring så tror jag inte man förstår hur ung man är när man är 19 år. När allt kommer omkring tror jag inte riktigt man förstår när man stirrar sig blind på en sak, fast man egentligen borde ta av sig glasögonen, sätta allt i perspektiv och titta lite till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0