Mjukt ljus

Att sova några timmar sådär på eftermiddagen var precis det jag längtat efter i flera dagar. Jag tog min jobbarkompis förslag om att jag kanske behövde lite vitaminer (när jag berättade om hur trött jag var) på stort allvar, och har sedan igårkväll satt i mig en hel påse satsumas på egen hand. Jag vet inte om det hjälpte mig så mycket eller inte, det lär väl morgondagen visa. En helg på detta känns mer än efterlängtat faktiskt. Om bara min främsta modell kunde vara ledig samtidigt som jag så skulle jag hoppa i glädje!

Jag bjuder på en gammal istället för en från dagen, som aldrig blev av trots vädret. Vi tar det en annan dag. En lämplig dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0