Diplom tilldelas emelie som löst veckans kluring!

Idag har varit en högeffektiv dag. Driftig var ordet! Först och främst så rensar jag ur så många lådor och hyllor i mitt rum som jag hann med innan jag panikartat insåg att bussen mot träningen gick inom dom närmsta 30 minuterna. Jag har alltid klagat över att det ser så stökigt ut på mitt rum eftersom jag inte har någonstans att gömma min skit. Då hittar jag låda efter låda med kp-tidningar! Konstigt att jag inte har någonstans att förvara mina tillhörigheter när jag proppar varenda liten vrå full med kamratposten. Dessutom hittar jag gömmor av konstiga saker, till exempel golfbollar i massor ?

Jaja, inte nog med detta så har jag tränat, dubbelpass. Med träningsvärk kvar i kroppen tog jag och Matilda oss tappert igenom både step 2 kp (vi vet inte vad det betyder heller, men något special var det då), och body pump. Inatt sover jag gott.

Här är stöket;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0