I just want you to know who i am

Dagens väder bestämde kvällens öde, som alltså inte blev någon fin uteservering utan istället hederligt godiskonsumerande i gott sällskap. Slumberparty? Vem vet. Istället för att ge igen för gammal ost (från imorse), så ska jag bjuda på en fiiiiiin bild på kvällens dejt ((minns hur snäll jag är nu M)). Och, jag säger liknande som den här tjejen sa till mig för några veckor, månader (?) sen.. Skippar alla anledningar till varför vi inte skulle kunna le, det skulle vara alltför öppenhjärtat, men.. "jag skulle aldrig kunna skratta mitt i skiten om det inte vore för en tjej jag känner!"

För övrigt så är pyjamasbyxor fortfarande världens bästa dagarna i ända. Med detta menar jag inte att jag endast sitter hemma, snarare trotsar tyngdlagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0