Again

The first time we ever got a chance to be alone we knew,
That it was wrong to do, I guess that's why I was drawn to you

John Legend, fina fina John Legend! Finner knappt några ord. Alltid lika fin, men vissa stunder är man mer lyrisk än andra, nu är ett sånt! Kan bara med en fin känsla i kroppen tänka tillbaka på att jag sett han live, och erhöll hans trummis trumpinne! Vart daniel trollat bort spellistan är en annan femma?

Nu ska jag verkligen sova och ta mig upp imorgon för en ny intervju. Att cykla samma väg som till skolan känns som ett steg bak i tiden, men med ändamålet måste jag väl ändå blicka framåt! Nu, slut med svamlet som jag har lätt för. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: kajsa

kanske var det ett tecken emelie.... det är tänkt att du ska bli trummis

2009-09-11 @ 13:57:57
URL: http://kidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0