she took my heart, i think she took my soul.

Precis som om det vore måndag, tisdag eller onsdag, så ligger jag här, helt omedveten och obrydd om vad hela umeå har för sig en fredagskväll. Det kunde heller inte bry mig mindre. Medans hela mitt inre är i en helt annan värld, på en helt annan plats, och ingenting i min närhet vill slåss om min uppmärksamhet så gör det mig ingenting alls att alla andra har sin bästa outfit på sig, är i sitt bästa sällskap och på bästa humör medan jag endast ligger och grubblar över hurvida mina naglar ska gå att fixa till igen eller ej. Det är märkligt det där, hur avkopplad man ibland kan bli av att vara begränsad. Nu är jag obegränsad med kings of leon och oändligt lycklig över min ensamhet.

Kommentarer
Postat av: kajsa

jag tycker att det lät väldigt skönt emselie. min mor tjatar fortfarande över att hon vill att du ska göra mirkal med hennes naglar.... haha.

2010-01-16 @ 09:57:23
URL: http://kidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0