Lugnet efter stormen

Inte en dag försent har lugnet efter stormen infunnit sig. Jag har sovit 15 timmar, lyssnat på musikhjälpen, ätit tacos och vart nere i jacuzzin med tjejerna. Dvs, inte lyft en finger i onödan. Nu är där endast ett prov kvar innan total ledighet är faktumet. Det kommer bli så himla bra, och jag lovar att jag ska njuta av varje ledig sekund som om det vore den sista!
 
Här är en av bilderna på fina isabelle som jag lämnade in till min final assignment i kursen där vi framkallar i mörkrum.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamii

Gud vilket fint foto!
Jag bokar dig redan nu för att fota till omslaget på min avhandling 2016!

2013-12-13 @ 08:07:23
Postat av: Izzy girl

Jag vill ju inte vara självgod eller så, men de är faktiskt min favoritbild av mig :))

2013-12-14 @ 00:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0