Stress och press.

Okej, jag känner att röran i mitt huvud kräver lite utredning just nu. Men en obrukbar telefon hela dagen, och knappa tre veckor kvar till finals i princip alla kurser så är jag i position att vilja slita håret av mig. Och helst inte bara håret utan även själva skalpen. Jag försöker att intala mig själv att det är så fruktansvärt roligt att plugga för att jag ska få den energin som behövs, men med teknikstrul, problem med att få hem saker man beställt som behövs till kurserna, tidspress och alldeles för höga krav så blir det övermäktigt. Jag vill helst bara lägga mig ner och ge upp. Nu finns dock inte utrymme för att ge upp, så det är bara sätta sig upp igen och ge sig fan på att klara detta. Hur jag ska lyckas klara detta är en annan fråga, men det hinner jag inte tänka på nu. Det får helt enkelt falla på sin plats under tiden. 

Kommentarer
Postat av: Mamii

Kämpebra!! *tummarna upp* :)

2013-11-21 @ 22:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0