med andan i halsen.

Livet är lustigt, det går upp och ner i så tvära kast att man ibland tappar andan. Hela denna vecka har varit som en lång inandning i väntan på helg. När man har så mycket i skolan som dessa dagar är det svårt att se ett slut. Om än det är foto jag läser så är det verkligen inte roligt när tiden inte räcker till. Men så kommer dom där stunderna som tar ner en på jorden och påminner en om hur bra allting är. I onsdags var vi på third street i Santa monica och fotade med klassen. I morgonsolen med kameran i handen var det omöjligt att inte andas ut och njuta av varenda sekund. Alla tankar på hur mycket plugg jag hade framför mig försvann och som så många gånger här insåg jag hur fint livet faktiskt är.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamii

Även om jag förstår att du har fullt upp med skolan och behöver ägna massa tid till plugg - så är jag ändå avundsjuk på din vardagsmiljö! Sol, blått, hav... Åhhhhh

2013-10-18 @ 08:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0