Gubben

Imorgon är sista dagen på en fruktansvärt rolig kurs, blir nästan tårögd. Denna vecka har vart så rolig att jag knappt velat åka hem om dagarna. Och jag har otroligt nog blivit kär i min egen print. Fotade en gubbe i Downtown när jag och Martina var där i helgen. Han stod på andra sidan vägen och väldigt varsamt liksom klappade ett träd. Kan inte förklara varför, men detta foto har blivit en sådan favorit hos mig. Och printad på papper är den så himla mycket bättre än den någonsin kan bli på skärm. När jag flyttar hem ska den få en helig plats på min vägg, gubben.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamii

Åååååhh!!! Jag vill också ha en pappersprint av din gubbebild! Jag med blev ögonblickligt kär!
/mamii

2014-02-13 @ 07:56:26
Postat av: Kajsa

Så himla fint foto! Det där vill jag ha på min vägg.

2014-02-16 @ 17:23:11
URL: http://www.kidman.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0