Hemfärd

Igår åkte Kajsa och Annalotta hem efter att ha vart med mig i circus två veckor. Det har vart härligare än jag hade föreställt mig att ha dom här. Jag hade nästan glömt bort hur otroligt fina vänner jag har, och nu blev jag påmind om det! Jag har allvarligt talat dom finaste vännerna i världen! Vad jag inte hade väntat mig dock var hur jobbigt det var att dom åkte igen. Jag stod på flygplatsen med tårarna brännande i ögonen och önskade inget annat än att få följa med dom. Just nu gör jag ingenting annat än att längta hem. Ett år i denna stad, och jag är så redo för en sommar i Umeå.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara - Hälsa & träning

Hej! Allt bra med dig? Vilken fin blogg du har
Jag har en Dagens blogg tävling på min blogg, skulle vara super kul om du ville vara med! :)

Kram!

2014-06-04 @ 03:24:01
URL: http://nolongerironics.blogg.se
Postat av: KassandraPalma

vänner är det bästa!

2014-06-04 @ 06:45:30
URL: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0