I´ll sing the blues if I want.

Livet är allt bra lustigt, det förändras hela tiden och vi med det. Det blir inte alltid som man har tänkt sig, men det behöver inte betyda att det blir sämre. För några veckor sedan var jag övertygad om att jag visste vart livet förde mig, nu känns det mest som en bisarr förväntning om att allt föreföll sig som jag ville och trodde. Just nu vet jag inte alls vart jag kommer sluta, och som den analyseringsmänniska jag är så river detta ständigt i mig. Jag vill veta vart jag vill befinna mig den närmsta tiden och se fram emot det. Just nu trivs jag här och vill ej egentligen någonstans. Men livet lär nog ha en tvärvändning för mig inom nästa hörn, var så säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0